JustNicked

JustNickD

New User
Freedom! Member
Dec 3, 2017
5
2
23
Belgium
YouTube
DumoulinNick
Hallo

Ik ben Nick, op Youtube heet ik JustNicked.
Deze naam heb ik gekozen, na vele andere pogingen, omdat het gewoon mijn naam is.

Op dit kanaal post ik:
  • Gamelivestream's
  • (later) GameVideo's
  • (later) Vlogs
Ik ben naar YouTube verhuist na dat ik een hele tijd tussen Twitch & YouTube heb getwijfeld.
Zeker enkele jaren, maar mijn besluit is nu definitief.

Ik stream samen met nog een andere gast (mag de naam nog niet noemen, hij zit nog niet aangesloten bij Freedom!, maar is dit wel van plan).

Waarom heb ik gekozen voor freedom?
Omdat ik Freedom! (op het moment dat het nog kon, onder 10.000 hits) een hele interessante keuze vond en dit niet een vast contract is en ik altijd vrij ben, en omdat het tal van interessante functies bevat zoals de muziek, de nieuwsclips van Reuters, enzovoort.

War ik nog wil bereiken met YouTube?
Mijn doel is het halen van de 1.000 abonnees.
Ik wil zeer graag gebruik kunnen maken van de Superchat.

Ik zit al een tijdje bij freedom
Maar ik vond dat ik dit nog altijd aan jullie moest laten weten

Jullie mogen me zeer graag commentaar geven over mijn kanaal

--------

Nick
 

riganthor

Distinguished User
Freedom! Member
Mar 10, 2015
1,352
628
31
YouTube
Riganthor
welcome op freedom nick, ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden en dat ik je vaker op de forums zie, wees niet bang om dingen te vragen, we zullen proberen te helpen. en ik hoop dat je maat je hier snel volgt. des te meer zielen te meer vreugde.
 

JustNickD

New User
Freedom! Member
Dec 3, 2017
5
2
23
Belgium
YouTube
DumoulinNick
Ik zit al enkele jaren op freedom (sinds mijn 12 jaar).
Maar omdat ik toen nog zo jong was wist ik nog niet juist wat het inhield.
Ik ben wel blij dat ik bij freedom ben terechtgekomen, omdat het nu moeilijker is om nieuwe mensen erbij te laten komen wegens de 10k regel.
Ik ben er nu 17 en wilde nu echt de stap zetten om met jullie contact op te nemen en ik mijn kanaal echt naar boven zou willen brengen.
 

riganthor

Distinguished User
Freedom! Member
Mar 10, 2015
1,352
628
31
YouTube
Riganthor
dus je bent al freedompartner? als dat zo is kan je de freedom partnerbadge aanvragen. het zorgt ervoor dat iedereen weet dat je een partner bent, je naam word paars en een paar secties die nu voor je gesloten zijn/niet ziet gaan voor je open