[MUST READ] Stel jezelf voor en laat je beoordelen

Status
Not open for further replies.

Rick van Schaik

Nederlands Language Moderator
Stel jezelf voor aan de Freedom! Family en laat je beoordelen door mede-partners!

Goed dat je er bent! In dit topic kan je je kanaal voorstellen aan de Freedom! Family! Adverteer jezelf waarom jij een geweldig kanaal hebt. Andere partners zullen je dan beoordelen. Dit is erg handig! Zo ontvang je handige tips en tricks en nog veel meer handige informatie!

Hoe werkt het?
Je schrijft een bericht over jezelf en je kanaal. Wat upload je bijvoorbeeld op je kanaal? En wat is je motto? Hoe bereik je je doelen op YouTube? enzovoorts. Maak er volkomen je eigen verhaal van! Freedom! partners en medewerkers gaan je kanaal dan beoordelen en geven tips en tricks. Van elkaar moet je het leren!

Wat moet er in mijn bericht voorkomen?
Alles wat jij zelf wilt en wat jij belangrijk vindt! Als het maar over jou en je kanaal gaat, want daar gaat het tenslotte om! Verkoop jezelf en maak er iets leuks van!

Moet ik ergens rekening mee houden?
Het gaat echt specifiek om jou en je YouTube kanaal, niet om alles daarbuiten. Adverteer en verkoop jezelf en je YouTube kanaal dus, niet meer dan dat. Voor de rest moet je er op letten dat je goede niet beledigende kritiek geeft. Het gaat om tips en tricks, niet om pesten of boosdoenerij.


Wacht.. Ik snap het nog niet?
Dat geeft niks! Neem contact op met één van onze medewerkers. Zij helpen je graag verder!

Veel succes met het schrijven van je advertentiebericht en veel plezier!
Van anderen moet je het leren!


 
Status
Not open for further replies.